سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه زندگی بهتر و شادتری داشته باشیم؟

 

 

 

شاید شما هم جزء آن دسته افراد باشید که از زندگی خود رضایت کافی ندارید.زندگی مطابق میل شما نیست و از آن لذت نمی برید.زندگی برای شما یک حالت ملال آور و بی روح پیدا کرده که نشاط و شادی لازم را ندارد.

همیشه سعی می کنید با برنامه ریزی و هدف گذاری زندگی خود را از این حالت بی روح نجات دهید و شور و نشاط را به زندگی خود اضافه کنید، اما باز هم موفق نمی شوید.

 

چگونه زندگی بهتر و شاد تری داشته باشیم؟

ممکن است فکر کنید که اراده و انگیزه کافی برای تغییر اوضاع ندارید ، اما سردی و عدم روحیه در زندگی شما دلیل دیگری دارد.در حقیقت ، شما با عادات ، ایده ها ، عقاید و ترس های خود احاطه شده اید.

این تصورات غلط و سوء برداشت ها ذهن شما را درگیر می کند و قدرت ذهن شما را کاهش می دهد.

در این حالت ، شما از نظر روحی ، روحی و جسمی خسته هستید و برای رسیدن به اهداف خود انرژی و قدرت کافی ندارید.شما می توانید در هنگام تسلط بر عادتهای خود ، خود را از این زندگی بی روح نجات دهید و زندگی بهتر و شادتری را برای خود ایجاد کنید ، ترس های خود را بشناسید و آنها را از بین ببرید.

با کنار گذاشتن افکار و نگرش ها و نگرش های محدود ، می توانید آزادانه فکر کنید ، اهداف خود را تعیین کرده و تصمیمات درست بگیرید.فقط در این صورت می توانید کنترل زندگی خود را به دست بگیرید و زندگی خود را به زندگی شاد و سرزنده تبدیل کنید.

 

افکار و رفتارهای محدودکننده مانند:

رویاپردازی برای نجات جان دیگران

مسائل ساده را پیچیده می کند

احساس خوشحالی عصبانیت کنید

رفتار خود را تحت تأثیر رفتار دیگران تغییر دهید

ذهن را با ابتدایی ترین موضوعات درگیر کنید

ترس از اتفاقات بد بعد از هر اتفاق خوب رخ می دهد

عذرخواهی کنید برای کاری که نکردید

احساس گناه در مورد چیزهایی که خارج از کنترل شما نیست

و ...

 

افکار و رفتارهای محدودکننده خود را مشخص کنید و اجازه ندهید که این رفتارها کل زندگی شما را تحت پوشش خود قرار دهد. با از بین بردن این رفتارها و افکار مخرب ، به زندگی و زندگی اطرافیان خود خوشبختی اضافه کنید.پس از شناسایی و غلبه بر موانع و مشکلات فکری خود می توانید با برنامه ریزی و نظم و انضباط و همچنین تعیین اهداف مناسب در زندگی ، به زندگی ایده آل خود برسید.

 

 

 

چرا بشر هنوز با رفع موانع فکری به اهداف خود نمی رسد؟

سوال بعدی شما ممکن است این باشد که من بعد از غلبه بر موانع فکری ، زندگی شادتری دارم اما در رسیدن به اهدافم هنوز مشکل دارم.

 

چهار دلیل زیر شما را از رسیدن به اهداف خود باز می دارد:

 

نکته اول این نیست که رویاهایی را که در ذهن دارید بنویسید. همچنین ، رویاهای ضبط شده را جلوی چشمان خود نگه ندارید.

دلیل دوم نداشتن طرحی برای دستیابی به اهدافی که شما نوشتید است.

دلیل سوم عدم رعایت برنامه و تعهداتی است که منجر به دستیابی به اهداف می شود.

از همه بدتر ، شما اهدافی دارید که شاید نتوانید به آنها برسید. اهداف برای توانایی و آمادگی فعلی شما غیرقابل دستیابی هستند.

اینها دلایل اصلی عدم دستیابی به اهداف زندگی بودند. اگر مشکلات فوق را ندارید ، به هدف و موفقیت خود نزدیک خواهید شد.

 

چگونه داشتن زندگی بهتر و شادتر می توانید زندگی بهتر و شاد تری داشته باشید و همچنین هدف گذاری دقیق تری داشته باشید؟ از سایت ذهن آگاه بخوانید.در این مقاله دلایل عدم زندگی دلپذیر و همچنین ایده ها و موانع فکری که شما را از زندگی ایده آل شما دور می کند ، توضیح داده و راهکارهای لازم برای غلبه بر موانع و همچنین راه های تعیین هدف و رسیدن به اهداف را توضیح می دهد. . .