سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با شیر موز لاغر شوید

یکی از راه های کاهش وزن و کاهش وزن ، استفاده از موز به همراه شیر است. شما می دانید که مخلوط شیر و موز یکی از مغذی ترین نوشیدنی ها است که تأثیر زیادی در کاهش وزن دارد ، اما باید بدانید چه زمانی و چگونه آن را برای چاقی یا کاهش وزن مصرف کنید. شیر و موز هر دو غذای مقوی هستند و هرکدام مزایای زیادی برای سلامتی ما دارند. نوشیدن دو فنجان شیر موز همراه با یک رژیم غذایی متعادل می تواند به شما در افزایش وزن و کاهش وزن در بعضی مواقع کمک کند. در این مقاله ، ما بیشتر در مورد رژیم غذایی خار خار توضیح خواهیم داد.

فواید شیر موز برای کاهش وزن:


همانطور که می دانید ، موز برای کاهش وزن بسیار مناسب است زیرا حاوی ویتامین ، فیبر غذایی و مواد معدنی است. همچنین سرشار از پتاسیم است که یک عنصر حیاتی برای عملکرد مناسب بدن است ، زیرا حاوی درصد بالایی از فیبرها است که به بدن کمک می کند تا از سموم خلاص شود. نشاسته موجود در میوه موز به کاهش حجم بدن ، بهبود متابولیسم گلوکز و کاهش وزن کمک می کند و از همه مهمتر ، موز بسیار خوشمزه است ، مصرف آن بسیار آسان است و به راحتی آماده می شود. در مورد شیر ، شما می دانید که شیر یکی از مهمترین اجزای رژیم غذایی است و همچنین سرشار از پروتئین های غنی از کلسیم است که باعث تقویت استخوان ها و عضلات می شود.
جدا از این که شیر برای تقویت استخوان ها مفید است ، کلسیم موجود در آن می تواند به سیگنالینگ سلول عصبی نیز کمک کند. شیر پرچرب همچنین به کاهش چاقی بدن مرکزی و همچنین کاهش فشار خون ، تنظیم تولید انسولین و افزایش متابولیسم کمک می کند. اما مخلوط شیر و آبغوره می تواند با هم کار کند تا پروتئین ، ویتامین ها ، فیبرهای غذایی و مواد معدنی کافی برای بدن شما بدست آورد. بسیاری از افراد بعد از تمرین شیر موز مصرف می کنند. اگر مقداری پودر کاکائو یا پودر بادام به شیر موز خود اضافه کنید ، می توانید پروتئین و فیبر دریافتی خود را به شدت افزایش دهید. البته توجه داشته باشید که مصرف بدون خار خار مرغ همچنین می تواند باعث چاقی و افزایش وزن شود ، بنابراین باید طبق برنامه برای کاهش وزن محاسبه و با استفاده از خار مریم شیر استفاده شود.

 

با پیروی از رژیم شیری وزن خود را کاهش دهید:


خوب است بدانید رژیم شیر موز برای کاهش وزن اولین رژیم توصیف کننده دیابتی ها بود. از بیماران دیابتی خواسته شد که به مدت سه روز رژیم شیر و موز را دنبال کنند. آنها فقط سه بار در روز حق خوردن شیر و موز را داشتند. همچنین به آنها گفته شد که هر روز فقط هزار کالری مصرف کنند. البته این رژیم بسیار سختگیرانه بود و هرگز توصیه نمی شد. استفاده از شیر پرچرب برای کاهش وزن ایده خوبی است. تحقیقات نشان می دهد شیر پرچرب به شما کمک می کند وزن شما بهتر از شیر کم چرب کاهش یابد علاوه بر شیر موز ، شما باید فیبر و سایر پروتئین ها را نیز به بدن خود برسانید. به اندازه کافی آب بنوشید تا هیدراته بماند و باعث دفع سموم از بدن شود.
خوب است که به برخی از نکات این رژیم غذایی توجه کنید
به این نکته مهم توجه کنید که هر رژیم همراه با ورزش و حرکت به خوبی کار خواهد کرد و نباید از نقش ورزش غافل شوید. ورزش هایی مانند کار با وزنه های سنگین در چنین مواقعی مناسب نیستند زیرا رژیم غذایی شما بسیار کم کالری است. به عنوان مثال ، بهتر است تمریناتی مانند یوگا یا مدیتیشن انجام شود. از قندها و قندهای فرآوری شده خودداری کنید. از نوشیدنی های رژیمی خودداری کنید و از غذاهای آماده و بسته بندی نشده استفاده نکنید. مطمئن شوید که میان وعده های ناسالم و غذاهای سرخ شده را کنار بگذارید ، و یک مخلوط دانه چیا را به اسموتی شیر و موز اضافه کنید. همچنین می توانید پودر پروتئین ، پودر کاکائو ، یا شربت شکلات اضافه کنید. البته به کالری موجود در بدن خود توجه کنید و نباید زیاد غذا بخورید و کسانی که تمایل به افزایش وزن دارند می توانند این مواد را به ولع مصرف خود اضافه کنند.

 

شما باید حداقل 3 لیتر آب در روز بنوشید و 8 ساعت خوب بخوابید. تنش را کنار بگذارید. در صورت احساس ضعف بیش از حد به وزن خود حساس نباشید ، بلافاصله این رژیم را متوقف کنید یا با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. ورزش را فراموش نکنید. بدانید که به دلیل کمبود کالری در این رژیم ممکن است احساس ضعف کنید. مدیریت این ضعف جسمی نباید خیلی دشوار باشد. در غیر این صورت ، این رژیم باید کنار گذاشته شود و یک وعده غذایی کامل بخورد و مادران شیرده نباید از این رژیم استفاده کنند زیرا فاقد مواد معدنی مانند آهن ، روی و ویتامین های کافی است. در نتیجه ممکن است شیر ??شما به اندازه کافی قوی نباشد. شما نباید بیش از سه روز از برنامه رژیم شیر موز استفاده کنید زیرا منجر به از بین رفتن مواد مغذی در بدن شما خواهد شد. پیروی از این ژست به مدت 3 روز می تواند به کاهش 2 کیلوگرم وزن کمک کند. توجه داشته باشید که برای شروع این رژیم های محدود ، باید با پزشک خود مشورت کنید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید ، مخصوصاً اگر بیماری زمینه ای دارید ، ابتدا باید با پزشک خود مشورت کنید تا سلامتی شما به خطر نیفتد.