سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راز پخت و پز گوشت در هر زمان کاملاً مناسب است

در حالی که مهارت ها و نکات آشپزی بسیار خوبی وجود دارد که ما از والدین و مادربزرگ ها و مادربزرگ ها به ارث برده ایم ، بعضی از عادت های آشپزی وجود دارد که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شوند که کمتر از ایده آل هستند. به عنوان مثال ، ممکن است مادر شما هنوز هم به طور نادرست کالباس های خود را در دمای اتاق از کالباس آشپزخانه یخ بزند . اما یک عادت پخت و پز حتی بدتر نیز وجود دارد که شما باید همین حالا بخورید: آشپزی با نگاه و احساس.

پختن گوشت


بله ، یکی از دلایلی که غذای مادربزرگ بهتر از غذای شماست این است که او می دانست که چگونه با استفاده از شهود طبخ کند. شاید وقتی گوشت مانند کف دستش بود ، می دانست که این کار انجام شده است. اما هر نانا آشپز خوبی نبود. اگر تا به حال فکر کرده اید که چرا بوقلمون از آب و هوای خشک بودن برخوردار است یا اینکه مرغ خانواده شما کمی صورتی رنگ شده است ، می تواند به این دلیل باشد که آن آشپزهای درجه یک از نظر ظاهری و احساس قضاوت درستی را دارند.
استیک شما ممکن است آن را از علائم مناسب از کوره یا پوست مرغ شما ترد و قهوه ای طلایی داشته باشد ، اما رنگ یک ماده غذایی تقریباً هیچ بازتابی از دمای داخلی ندارد. از خارج می تواند عالی به نظر برسد اما در مرکز کاملاً خام یا خشک باشد.

بنابراین ، چگونه می توانید بگویید که گوشت به روش پخت و پز انجام می شود؟ با سرمایه گذاری در دماسنج گوشت ، که در بین ضروری ترین ابزار آشپزخانه قرار دارد . تنها راه برای اینکه واقعا بگویید گوشت شما تمام شده استفاده از دماسنج گوشت و پختن آن تا درجه حرارت است.

به گفته وزارت بهداشت ، درمان و خدمات انسانی ایالات متحده ، مرغ باید به حداقل دمای داخلی 165 درجه برسد ، گوشت خوک باید به 145 درجه و گوشت گاو به 145 درجه برسد تا از نظر مواد غذایی سالم باشد. دانستن این دما ها اولین قدم در دانستن نحوه درست پخت و پز مرغ ، استیک و سایر غذاهای معمول است .


پخت و پز با توجه به رنگ و احساس می تواند منجر به مسمومیت غذایی در بدترین حالت و بیش از حد پخته شده و در بهترین حالت غذای پر مصرف شود. موارد دیگری که می تواند به پروتئین های پخته شده نادرست منجر شود شامل باز کردن اجاق گاز به طور مداوم برای بررسی وضعیت غذای شما ، استفاده نکردن از یک نوع صحیح از مهارت و این عادت های دیگر آشپزی است که اکنون باید متوقف شوید .

تاریخ انقضا شیر

تاریخ انقضا: چگونه بدانیم شیر ، تخم مرغ و سایر آنها بد نشده است
برخلاف تصور رایج ، تاریخ انقضا یا "فروش توسط" غذاها در واقع روشی مطمئن برای بیان اینکه آیا چیزی بد پیش رفته است نیست. در حقیقت ، تاریخ های ایمنی مواد غذایی بیشتر مربوط به خرده فروشان و نه لزوما مصرف کنندگان است. آنها به فروشگاه های مواد غذایی اجازه می دهند که تاریخ فروش محصول یا قفسه آن را از قفسه خارج کند.

بنابراین خرمای فروش را خیس کنید و به جای آن از حس بینایی و بو استفاده کنید. وقتی صحبت از مواد غذایی شما در خانه می شود ، فقط به دانش کمی نیاز دارید تا بگویید که آیا چیزی باید ریخته شود یا نگهداری شود.