سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوله گردی

 

 

سفر همیشه با چمدانهای بزرگ و وسایل کوچک و بزرگ برای ما به تصویر کشیده شده است. این یکی از عادت های افرادی است که سعی می کند همه امکانات را جمع کند تا یک سفر کامل را تجربه کند. اگر می خواهید ارزان تر سفر کنید و البته روحیه پرماجرا دارید و هیجان را دوست دارید ، بهتر است سبک جدیدی از گشت و گذار را امتحان کنید. کوله پشتی یکی از انواع سفر است که بیشتر برای افرادی با روحیه پرماجرا و افرادی که منظره ای ساده تر و لذت بخش تر از زندگی دارند ، انتخاب می شوند. به من در این مقاله بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه راحت تر سفر کنید.

 

Backpacker کیست؟

 

کوله پشتی علاقه مندان به مسافرت هستند که روزی تصمیم می گیرند سفری پرماجرا را آغاز کنند. کوله پشتی خود را می گیرند و هیجان زده می شوند. اما همه چیز خیلی ساده نیست. کوله پشتی سبکی از مسافرت است که به دلایلی از قبیل پایین آمدن هزینه سفر ، مسافرت آسان تر و شهرهای امن تر در نظر گرفته شده است و بسیاری از علاقه مندان به سفر در حال حاضر آن را به عنوان یک سبک و فرهنگ در فرهنگ لغت سفر پذیرفته و از آن استفاده می کنند. نام تجاری.

 

 

 

 

حساس نباشید!

 

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که ماه ها قصد سفر چند روزه را دارید ، این نوع سفر برای سبک زندگی شما مناسب نیست. هنگام ورود به این مسیر ، باید بدانید که ممکن است با بحران روبرو شوید ، بنابراین بهتر است سخت نباشد! غلبه بر این بحران ها سفر شما را به یک دلپذیر تبدیل می کند. برای اینکه سفر بهتری داشته باشید ، باید موارد را کمی ساده تر جستجو کنید. وسواس کمتری داشته باشید و از سفر خود با رویدادهای ساده لذت ببرید. پس از تبدیل شدن به یک کوله پشتی حرفه ای ، خواهید فهمید که مشکلات به ظاهر پیچیده زندگی به سادگی ماجراهایی برای شما هستند.

 

چند؟

 

یکی از علت‌های محبوبیت بک پکری، هزینه‌های پایین آن در سفر است. با انتخاب این سبک از سفر لازم است به انسانی مقتصد تبدیل شوید. دخل و خرج خود را حساب کنید و در هر شرایطی، گوشه چشمی به منابع مالی خود داشته باشید و دائما از خودتون بپرسید این چند؟

 

کجا بخوابیم؟

 

یکی از ویژگی‌هایی که در سفر‌های بک پکری آن را تجربه می‌کنید، ماندن در اقامتگاه‌های متفاوت و عمومی‌تر است. برای آنکه هزینه‌ی سنگینی مانند اجاره‌ی اتاق یا رزرو هتل شامل شما نشود، هاستل (همون خوابگاه خودمون) می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. هاستل‌ها محلی برای اقامت هستند که تنها هزینه‌ی یک تخت را در آن می‌پردازید و نه یک اتاق و فضای خصوصی.
نام هاستل (خوابگاه خودمون) اگرچه ممکن است در ایران کمی بیگانه به نظر برسد، اما می‌توانید از پانسیون‌ها نیز برای اقامت در شهر‌های ایران استفاده کنید.