سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین زیبایی طبیعی کرواسی با ما همراه باشید تا زیبایی کشور کروا

چشم انداز کرواسی بین کوههای قدرتمند Velepet و ساحل سنگریزه دالمتین به همان اندازه متنوع و خیره کننده است. برای صرفه جویی در وقت بیشتر برای استفاده در پارک های سرسبز ملی ، زمین های صخره ای و دریاچه های آب شور ، قبل از عزیمت از خانه ، کل سفر خود را با پروازهای انعطاف پذیر ، محل اقامت و یک تاکسی برنامه ریزی شده از فرودگاه در نظر بگیرید.

برای کمک به شما در برنامه ریزی ، بهترین مکان ها را برای مشاهده زیبایی های طبیعی کرواسی پیدا کرده ایم ، همانطور که توسط مسافران جهانی انتخاب شده است.

ساحل Zlatni Rat ، اسپلیت-دالتمیا


شبه جزیره باشکوه زلاتنی رات آن را به یکی از مشهورترین سواحل کرواسی تبدیل کرده است. با ترک درختان کاج از ساحل جنگل ، "شاخ طلایی" آفتابگردان ها ، غواصان و موج سواران را به خود جلب می کند. حفاظت از طبیعت سورفورد هیل محبوبیت ویژه ای در آسیاب های بادی دارد. برای دیدن نیم نگاهی به دریای آدریاتیک ، می توانید از ویدووا گورا بالا رفته و شکل زاویه ای ساحل را از بالا کشف کنید. بار ساحلی هتل Zlatni Rat Beach بعد از یک روز در هوای تازه به شما راحتی جدیدی می دهد.

 

دریاچه های آبی و قرمز ، استان اسپلیت-دالمتیا



فرورفتگی های بزرگ کارستی در حومه روستای ایموتسکی که از غارهای فروریخته تشکیل شده شما را وحشت زده خواهد کرد. در طول بهار ، برف دریاچه آبی را به عمق 720 فوت ذوب می کند ، و یک سطح فیروزه ای خیره کننده ایجاد می کند ، در حالی که در تابستان می توانید روی تخت خشک قدم بزنید و فوتبال محلی را تماشا کنید. سپس دریاچه سرخ است که صخره های فرسایش یافته آن 850 فوت بالاتر و زیر آب وجود دارد. قبل از بازدید از دریاچه ها در هتل Venezia Imotski ، با مقداری ژامبون دودی از مناظر کوههای Biokovo لذت ببرید.

آبشار اسکرادینسکی بوک ، شهرستان ، شهر ابناک-کنین



آبشار Skradinski Buk Red که در پارک ملی وسیع و سرسبز Krka واقع شده است یکی از جاذبه های محبوب است. از آبشارها ، تراسهای آهکی و دریاچه های کوچک در مسیرهای چوبی لذت ببرید یا با یک قایق تور شوید تا بشنوید که چگونه کتاب اسکرادینسکی اولین نیروگاه برق آبی اروپا را فراهم می کند. حتی می توانید لباس شنا بپوشید و لباس بپوشید تا عظمت پاییز را از نزدیک تجربه کنید. در اتاقهای Ive در نزدیکی Lozovac ، روز را با یک لیوان شراب از تاکستان اختصاصی ملک جشن بگیرید.

غار آبی ، اسپلیت دالمتیا



غارهای زیادی در ساحل سنگ آهک جزیره Biševo تراشیده شده است ، اما غار آبی 80 فوت واقعاً خاص است. هنگامی که نور خورشید به آب زیر پوسته طبیعی آن برخورد می کند ، غار در آبی آبی و آبی برقی روشن می شود و همه چیز را در زیر سطح صورتی نقره ای نشان می دهد. برای لذت بردن از آرامش در آنجا ، قایق های کوچکی را که صبح زود خلیج بین النهرین را ترک می کنند ، سوار شوید. آپارتمانهای کاستلانی با تهویه مطبوع 15 دقیقه با جزیره ویس فاصله دارند.

پارک ملی دریاچه های پلیتویس ، منطقه لایکا سنگ



معروف ترین آبراه کرواسی کاملاً از افسانه خارج شده است. پارک ملی جادویی Plitvice Lakes دارای 16 حوض پوشانده شده از جلبک ها و 90 آبشار با رسوبات طبقه ای است. آب در طول بهار با شیب کامل جریان دارد ، اما می توانید دریاچه های بزرگ Gavanovac و Kalu?erovac را در تابستان قایق کنید. حتی در فصل کم ، تن های سقوط و آبشارهای یخی ارزش خرید را دارند. درست در همسایه ، هتل پلاتو دارای اتاق هایی با چشم انداز پارک است.

پارک ملی شمال ولتپت ، منطقه لایکا سنگ



پارک ملی North Welby که به دلیل زمین صخره ای و تنوع زیستی غنی شناخته شده است ، مناطق وسیعی از بزرگترین رشته کوه کرواسی را پوشش می دهد. در امتداد مسیرهای پر پیچ و خم آن ، با دره های سنگ آهک دندانه دار ، پتوهای بنفش زنبق سیبری و علفزارهای باستانی روبرو خواهید شد. برای دیدن مناظر گسترده از دره ها ، قله ها و خطوط ساحلی ، به ایستگاه هواشناسی Zavi Zan در زیر Vu Vjak بروید ، با ارتفاع حدود یک مایل. برای دسترسی آسان به محیط طبیعی شگفت انگیز ، نزدیک روستای جابلاناچ باشید.

پارک ملی Mljet ، شهرستان دوبروونیک-نرتوا



جزیره Mljet ، که شامل یک جنگل انبوه است ، با یک سواری کوتاه با کاتاماران یک مکان سرسبز و سرسبز از دوبروونیک است. پارک ملی Mljet قسمت شمال غربی را پوشش می دهد ، جایی که مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری دو دریاچه آب شور را در بر گرفته اند. یک کایاک اجاره کنید و در صومعه زیبای بندیکتین قرن 12 در Veliko Jezero گشت و گذار کنید ، سپس مانند دریاچه ای در Malo Jezero استراحت کنید. در ویلا رادولژ ، فقط 5 دقیقه رانندگی از لبه شرقی پارک ، می توانید از غذاهای دریایی تازه و دریاهای چشم نواز لذت ببرید.