سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دولت ترامپ در گزارش جدید عهده دار توزیع 100 میلیون سواب در ایالا

شهرهای دارای بیشترین موارد COVID-19
COVID-19: ژاپن اضطراری اضطراری در همه مناطق دارد
در گزارشی به کنگره ، دولت ترامپ متعهد شد که تا پایان سال 100 میلیون سواب خریداری کند و آنهایی را برای توزیع آزمایش در مورد رمان عروق جدید در ایالات متحده توزیع کند.
اما این گزارش ، که در مهلت یکشنبه کنگره ارائه شده است که یک استراتژی تست ملی برای رمان عروق جدید را تنظیم می کند ، بر موضع دولت مبنی بر این که دولت های خاص و نه دولت فدرال باید مسئولیت اصلی انجام آزمایش های تشخیصی را برای کمک به مهار همه گیر بر عهده دارند ، می رود. .


این طرح که از زمان شروع ویروس ویروس در ایالات متحده در اواخر فوریه توسط متخصصان بهداشت عمومی و دموکرات های کنگره به دنبال آن بود ، به محض رسیدن موارد ابتلای کوف در کشور به بیش از 1.6 میلیون نفر و مرگ و میر در 100000 نفر بسته شده است - هر دو بالاترین در جهان. مقامات بهداشت عمومی تأکید می کنند که آزمایشات تشخیصی برای شناسایی افراد آلوده ، همراه با آزمایش آنتی بادی برای تعیین کسی که دارای مصونیت ایمنی است ، ابزارهای اساسی برای کاهش شیوع ویروس بسیار عفونی و تدوین راهکارهایی برای بازگرداندن آن برای ایمن ایالات و جوامع هستند. . بدون استراتژی در سراسر کشور ، ایالت ها رویکردهای خود را ایجاد کرده اند و یک طرح وصله را ایجاد می کنند ، در حالی که برخی از نقاط کشور آزمایش های بسیار بیشتری نسبت به سایرین انجام می دهند.

واشنگتن پست سند 81 صفحه ای به نام برنامه آزمایش استراتژیک Covid-19 را از شخصی در کاپیتول هیل که مجاز به افشای آن نبود ، به دست آورد. مقامات بهداشت و درمان فدرال آن را به طور علنی آزاد نکردند و آن را فقط یکشنبه در چهار کمیته کنگره طبق قانون تصویب کردند.

در این گزارش آمده است: هر ایالت باید هدف آزمایش حداقل 2 درصد از جمعیت خود را در ماه مه و ژوئن داشته باشد. با این حال ، این سند اهداف آزمایش را برای هر ایالت در ماه مه به مقامات فدرال گزارش داده است ، در کل 12.9 میلیون آزمایش در سطح کشور ، به جای اینکه مجموعه ای از چهره هایی را که دولت فدرال از هر ایالت خواستار دیدار است ، ارائه می دهد.

در این سند آمده است: "با حمایت دولت فدرال برای اطمینان از دستیابی دولتها به اهداف ، برنامه های ایالتی برای آزمایش باعث گشایش ایمن آمریکا می شوند."

و با توجه به تصویری که از طرف ترامپ و دیگران در دولت وی مبنی بر کنترل همه گیر این سندرم وجود دارد ، در این سند آمده است که اپیدمیولوژیست ها و سازمان های بهداشت عمومی گفته اند که اگر 10 درصد از آزمایش ها در طول یک هفته برای ویروس مثبت باشند ، آن را نشان می دهد. "برای اطمینان از پوشش گسترده مردم کافی است." این می گوید 41 کشور قبلاً به آن هدف دست یافته اند.