سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش آموزان دبیرستانی مصری ، نقاب دار و دستکش دار ، در امتحان شر

قاهره ( رویترز )
وزارت بهداشت در حال نصب آمبولانس‌ها و فراهم‌سازی یک پزشک برای هر مدرسه بود . هر دانش‌آموز با دمای بالا قرار است امتحان خود را به تعویق انداخته یا آن را به تنهایی برگزار کند .

دانش آموزان , قبل از نشستن پشت میز , از یکدیگر فاصله گرفته بودند .
تقریبا ً همه دانش آموزان مدارس دولتی و خصوصی از مدارس مذهبی اخراج شدند . آن‌ها زمانی می‌آیند که مصر یک تسریع از موارد زیر را شاهد بوده‌است , که عفونت تایید شده در حال افزایش است .
مقامات به تدریج محدودیت‌های حرکتی را کاهش داده‌اند , اگرچه مدارس و دانشگاه‌ها از ماه مارس بسته مانده‌اند .
روزنامه خصوصی الیوم گزارش داد رئیس سندیکای پزشکان مصر خواستار برگزاری امتحانات شد و برخی والدین نگران امنیت کودکان خود بودند .
ایمن محمود , که دو پسرش در قاهره در حال امتحان بودند , گفت : " صادقانه بگویم , نگران هستم و هنوز نگران هستم , زیرا کسی در کلاس ممکن است چیزی داشته باشد ( آلوده شود ) . "
مقامات گفتند که همه اقدامات احتیاطی لازم را برداشته اند و وزارت آموزش گزینه‌ای برای به تعویق انداختن سال تحصیلی آینده بدون هیچ جریمه‌ای به دانشجویان ارائه کرده‌است .
امتحانات پایان سال برای دانش آموزان کوچک‌تر لغو شد که به جای آن روزنامه‌های تحقیقاتی آنلاین را ارائه دادند .
در سایر کشورها , بسیاری از موارد در مصر گزارش نمی‌شوند . وزیر آموزش عالی به مطالعه‌ای در روز 4 ژوئن اشاره کرد که برآورد می‌کند تعداد موارد واقعی می‌تواند تا 5 برابر بیشتر از رقم گزارش‌شده باشد .