سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Melania ترامپ ، میزبان شبکه غذایی را به خاطر \ در مورد پسر بارون

خانم Melania ترامپ ، بانوی اول ، با صدور بیانیه‌ای از سوی سخنگوی زن خود در روز سه‌شنبه ، بیانیه‌ای را مبنی بر محکوم کردن اظهارات 14 ساله خود ، از طریق سخنگوی زن وی ، مورد سوال قرار داد.

استفانی Grisham , رئیس کارکنان و سخنگوی بانوی اول , در بیانیه‌ای خطاب به روزنامه واشنگتن‌پست و The Hill گفت : " متاسفانه ما به مشاهده نظرات نادرست و insensitive درباره پسر رئیس‌جمهور ( دونالد Trump"s ) ادامه می‌دهیم . "
" همانند هر اداره دیگر ، یک کودک کوچک باید خارج از محدوده باشد و اجازه یابد بدون هیچ داوری و تنفر از غریبه‌ها و رسانه‌ها بزرگ شود ."
شاخه شرقی در روز یکشنبه از جان Henson ، یک کمدی بلند پایه و میزبان مسابقات کیک پختن غذا "Network"s " ، " ABC"s " ، پاسخ داد . " سوپ سوپ " است .
Henson روز یکشنبه اعلام کرد : " امیدوارم بارون امروز با هر کسی که پدرش است هزینه کند . "
انجمن امنیتی امروز برای اظهار نظر به شبکه غذا رسید .
بانوی اول ، 50 ساله ، ثابت کرده‌است که زن چند کلمه‌ای است ، حداقل در ملا عام ، اما اگر فکر می‌کند که بارون مورد حمله قرار گرفته یا مورد تمسخر قرار گرفته‌است ، می‌تواند به تندی صحبت کند .
در ماه دسامبر ، هنگامی که پاملا Karlan ، استاد حقوق ، نام Barron"s را در یک جوک تا حدی به دست آورد ، خود را به تویی‌تر رساند در حالی که شهادت داد در طول استیضاح مجلس از رئیس‌جمهور شهادت می‌دهد .
Karlan قبل از کمیته قضایی مجلس گفت : " قانون اساسی می‌گوید هیچ عنوانی برای اصالت وجود ندارد ، بنابراین در حالی که رئیس‌جمهور می‌تواند پسرش بارون را نام ببرد ، او نمی‌تواند او را بارون کند . "
او گفت : " کودک کوچک سزاوار حفظ حریم خصوصی است و باید از سیاست خارج شود . ترامپ در تویی‌تر نوشت : "پاملا Karlan ، شما باید از خیلی عصبانی و به طور واضح تعصب عمومی را شرمنده کنید ، و از یک کودک برای انجام آن استفاده کنید " .
Karlan بعدا ً عذر خواهی کرد .
براساس عرف ، رسانه‌های اصلی از پوشش دادن کودکان خردسال به جز در زمانی که با والدینشان صحبت می‌کنند ، خودداری می‌کنند .
در نتیجه ، کمی بعد از نقل‌مکان او به کاخ سفید با مادرش در ژوئن 2017 شناخته می‌شود ، و بانوی اول دوست دارد آن را اینگونه نگه دارد . مشهور است که او در یک مدرسه خصوصی در حومه مریلند واشنگتن تحصیل می‌کند و فوتبال را دوست دارد و حالا بلندتر از هر دو پدر و مادر بلند او است .
یک زندگینامه غیر قانونی جدید از ترامپ بیان می‌کند که حتی قبل از انتخابات 2016 ، Melania با رئیس‌جمهور موافقت کرد تا مطمئن شود که بارون در نهایت در ملک ترامپ با چهار خواهر و برادر بزرگ‌ترش تقسیم خواهد شد ، تلاشی که موفق شد ، با توجه به " هنر دیل او : داستان ناگفته of ترامپ " .