سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسناد دادگاه نشان میدهند که افراد خانواده سلطنتی پیش از حاملگی

دوشس ساسکس , " بی محافظ " را از ادعای خانواده سلطنتی از ادعای مطرح‌شده در مطبوعات بریتانیا , در حالی که باردار بود , احساس کرد .

اظهارات او در آخرین مطالب ارسالی در اقدام قانونی خود در برابر نامه در روز یکشنبه و ناشر آنلاین ایمیل , روزنامه‌های مربوط به آن , منتشر شد .
وکلای او در پرونده حقوقی گفتند که دوشس " به موضوع تعداد زیادی از مقالات نادرست و مخرب توسط رسانه تابلوئید بریتانیایی , به ویژه توسط متهم , تبدیل شده‌است که باعث پریشانی و آسیب شدید عاطفی به سلامت روان او شده‌است . "
" همانطور که دوستانش هرگز او را در این حالت ندیده بودند , به درستی نگران رفاه او بودند , به ویژه اینکه او باردار بود , بدون محافظت از موسسه , و از دفاع از خود منع شده‌بود . "
این روزنامه از گروه روزنامه برای سواستفاده از اطلاعات خصوصی , نقض حفاظت از داده‌ها و نقض کپی‌رایت پس از انتشار نامه‌هایی که در ماه فوریه 2010 منتشر شد شکایت کرده‌است .
این نامه تنها پس از آنکه دوستانش به مجله پیپل مراجعه کردند و او را بدنام کرد به اشتراک گذاشت .
وکلای مدافع حقوق بشر , در واکنش به این ادعا که پنج نفر از دوستانش به صورت ناشناس در مجله مردم صحبت کرده بودند , آگاه نبود و از اینکه یکی از آن‌ها این نامه را ذکر کرده بود, ناراحت شد و شرح نادرستی از محتوای آن داد .
این سند می‌گوید : " این سند " توسط کاخ کنزینگتون " در نظر گرفته شده‌بود که همه دوستان و اعضای خانواده در هنگام نزدیک شدن به رسانه‌های خبری در مورد او هیچ نظری نداشتند .
این سرخوردگی مشترک در میان دوستان مدعی باعث شد که همه احساس سکوت کنند, چرا که به نظر می‌رسد دیگر منابع قادر به انتشار اظهارات نادرست درباره مدعی هستند , در حالی که افرادی که او را می‌شناختند می‌گفتند که باید ساکت بمانند .
" مدعی معتقد است که احتمالا ً به دلیل این دلیل است و همچنین نگرانی‌ها در مورد نفوذ مطبوعات توسط روزنامه‌های بریتانیا نشان می‌دهد که چند نفر دوست برای شرکت انتخاب شده‌اند " .
او نمی‌دانست که کدام یک از دوستانش تا بعد از انتشار این نشریه شرکت کرده بودند .
او فقط درباره مطالب نامه با شوهرش , شاهزاده هری , مادرش , دوریا لشکری , یکی از دوستان , تیم ارتباطات کاخ کنزینگتون و مشاوران حقوقی او صحبت کرده بود . او آن را از طریق یک مدیر کسب‌وکار مورد اعتماد فرستاده بود تا شانس آن را کم کند .
اسنادی که ادعا می‌کنند بلوکه کردن تماس‌ها از پدر او پس از اینکه در مراسم ازدواج قلعه ویندسور خود به دلیل بیماری قلبی یا اینکه شماره او را تغییر داده‌است , انکار می‌کند . گفته می‌شود که او پنج بار سعی کرد که او را صدا بزند و متون متعددی فرستاد که پس از یاد گرفتن مشکلات سلامتی وی بی‌جواب ماند . همچنین ادعا می‌شود که ازدواج او با هری باعث افزایش " درآمد توریسم بیش از 83 میلیارد پوند " شده‌است.
ماه گذشته , آقای عدالت به اتهاماتی اشاره کرد مبنی بر اینکه ناشر با ترک کردن بخش‌های مشخصی از این نامه عمل کرده‌است . او همچنین اتهاماتی را مطرح کرد مبنی بر اینکه ناشر عمدا ً " مسائل بین پدر و مادر و پدر او را به جنبش درآورده است و " دستور کار " چاپ و نشر داستان‌های توهین‌آمیز یا اهانت‌آمیز در مورد او را دارد .